Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Dec 2024 16:02:42 +0200

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/13555 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Väänikvere küla, Koidu (Reoveepuhasti) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks. Ehitusteatise kooskõlastuse 
tingimuseks oli, et suubla peab olema vähemalt 13m teekatte servast.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27215994>  (menetlus nr: 
466317), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (KADRI TATTAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister